lördag 26 mars 2011

Utedag & apportering

I dag har det varit superkallt men solen sken och vi trotsade blåsten med en promenad i omgivningen, lunch och sedan en kaffe ute i vår trädgård. Vi kikade runt på allt som kommer fram under snön, bl.a. en sandlåda, hade helt glömt att det fanns en sådan sen vi först kikade på huset i oktober.
På em åkte jag in till stan och träffade Ingela och Sigrid för att få lite tips för apporteringsträningen. Tips fick jag och jag är glad o nöjd o känner mig än mer laddad att träna nu. Riva och Skoja fick så klart springa o busa lite innan vi for hem igen.
Väl hemma tinade jag aldrig upp så jag avslutade kvällen med ett bad, inpackning i håret och levande ljus.
Sov gott!

1 kommentar:

Madeleine sa...

Dags att ses snart tycker jag! Nu när våren är här, det är ljust och man har nyvunnen träningsmotivation! Vart är det ni har flyttat? Utanför stan förstår jag:) Kram Madde och Sky