söndag 22 juni 2008

Midsommarhelgen snart över!

Jaha, då går vi mot mörkare tider igen då...urr...tur att det är uderbart med mörka ljumma sommarkvällar oxå ;).
Vi har haft en supertrevlig helg, midsommar firades som sig bör på dagen med dans och folkmusik med efterföljande traktoråkning för de små+pappor, jag körde bilen jag. Vi hade middag hemma i år och det var trevligt men blev sent så jag var helt galet trött i går.

I går åkte vi till Fjällnora och grillade med Micke o Erika, det var skönt att komma ut och J älskar ju att vara i skogen så han njöt fullt ut.

I dag åkte vi Lännakatten, (gammalt ånglok+supergamla vagnar) ut till Almunge med J och han kompis Emil + föräldrar och Micke o Erika. Det var premiärtur för mig, konstigt nog när jag bott i Uppsala i hela livet. Grabbarba älskade det så det var uppskattat och kul även för oss.

I kväll hängde jag med Emma, Eva och Mona & Thomas och åt på Java, kul att kunna utnyttja ledigheten till max, helgen har verkligen varit kanon! Nu ska det bli kul att jobba i morgon och på tisdag, sen är det föräldraledigt resten av veckan.

Tjing!

Inga kommentarer: