söndag 26 augusti 2007

Inskolning & jobb för hela slanten!

Nu är Jesper mer eller mindre inskolad på dagis, han lyckades ju bli sjuk förra helgen så det blev 3 dagar hemma för honom tyvärr, men det kommer på köpet med dagis har man ju förstått. Det händer mycket i utvecklingen nu i alla fall, på gott o ont men förra fredagen när vi hämtade honom pekade han på en klocka på dagis o sa just klocka, vi blev chockade, han säger ju knappt mamma o pappa, fniss... Sen något miondre bra så har han tagit efternågot större barn o kör lite tuffa tag med sina polare som vi träffat i dag men han är inte så svår att tala till rätta så det är säkert bara för att testa om det går.

Nu är det slut på sommarschemat på jobbet så jag jobbar som vanligt igen nu o så fort det bara går ska jag gå upp i tid någonstans, vet ej vart än nu när J går på dagis. Under tiden kommer jag passa på att lägga lite krut på företagets pappershögar som hopat sig senaste året, usch. Tyvärr är min handlet helt slut så jag kan inte trimma eller klippa något, det hade ju varit alldeles perfekt annars.

Sov gott!

Inga kommentarer: