fredag 26 augusti 2011

Semester...

...för mig alltså på hundfronten. Kenny har tagit med sig Skoja och dragit till fjälls med Uffe och Ingela. Trist att inte kunna vara med men jag tror att det kommer vara bra för Kenny att få vara själv med fjompan utan att jag lägger näsan i blöt ;), han har ju trots allt två erfarna hundförare med sig som kan hjälpa till om det uppstår funderingar.

Lite rapporter har jag ju dock fått och de är väl inte helt positiva, framför allt är det lemmel som såtr för de största problemen vad jag kan förstå. Inte helt förvånande men jag hoppas att de kommer att få en del fågelsituationer i ryggen så att husse kan pusta ut och Skoja får en positiv minnesbild med sig hem. Det är som sagt annorlunda att gå på fjäll än på de ställen vi har här hemma med utsatt fågel...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: