lördag 25 juni 2011

Jag tror hon är hemma igen...

Några dagar med en smått förvirrad Skoja har nog börjat vända till en träningssugen hund igen. Tack och lov för detta, vad jag saknat henne :)

I kväll har Uffe och Ingela varit här och ätit middag och hundarna busade runt lite i trädgården. Skoja var helt galen och skulle helst in under skinnet på Ozzie och stackars Bente. Efter att de åkt så var Skoja som ett plåster på mig och gick i mina hasor vad jag än gjorde så jag plockade fram dummy och godisburken och körde lite gripande, gick bättre och bättre efter varje set. Har tränat i korta pass med några repetitioner och sen passivitet.

Efter detta tränade vi lite lägganden och även detta gick fint, hon var helt på mentalt, känns super!

Fortsatt trevlig midsommarhelg!

Inga kommentarer: